| Name | Chaterfassung | |
| fkR :^7> | sagte: | adamek is gone yeaaaaaa :D |
| -Topalias unknown- | sagte: | jak dobrze pojdzie to 90 wycisnie |
| F-nuggets - RaQu | sagte: | QUICKMESSAGE_SUPPRESSING_FIRE |
| win7x64 | sagte: | nabend |
| -Topalias unknown- | sagte: | dere |
| MrcZk | sagte: | wtf?:D |
| -Topalias unknown- | sagte: | :D |
| MrcZk | sagte: | celowalem na niego czy nie ?:D |
| -Topalias unknown- | sagte: | dziwnie wygladalo , myslalem ze banie dostal |
| -Topalias unknown- | sagte: | lol |
| -Topalias unknown- | sagte: | QUICKMESSAGE_FOLLOW_ME |
| MrcZk | sagte: | n1 whoody :) |
| win7x64 | sagte: | bugusernoob |
| win7x64 | sagte: | inteLbobo move |